کسب درآمد با ۲captcha

 تاریخ بروزرسانی:        


در این آموزش قصد دارم سایتی به شما معرفی کنم که برای کسب درآمد دلاری بسیار عالی است. نوع فعالیت در این سایت حل کردن کد های امنیتی است بنده به شخصه روزی حداقل ۳ دلار کار میکنم با این سایت و بیشتر از ۳۰ برداشت داشتم و خیلی کار راحتی است. این آموزش در سایت های مختلف بعضا به قیمت های زیادی به فروش می رسد ولی ما کاملا رایگان آموزش می دهیم. برای شروع می توانید از لینک ثبت نام شروع کنید.بعد از ثبت نام که بسیار راحت هم است باید حساب ارزی داشته باشید برای برداشت پول، که با حساب وبمانی می توانید درآمدتان را برداشت کنید.دو نوع حل کردن کد های امنیتی در سایت وجود دارند که یکیش بصورت کد های ساده است و باید نوشته شود به مثال زیر نگاه کنید:

این روش نوع اول هست که در قسمت StartWork سایت میتونید ببینید و به ازای هر ۱۰۰۰ تا حل کردن مبلغ ۰.۳ دلار به شما درآمد واریز می کند. ولی اگر روش آسان تر و بهتر می خواهید روش دوم این سایت را پیش بروید ابتدا از این لینک (حدود ۷۰ مگابایت) آخرین ورژن نرم افزار این سایت را دانلود کنید.بعد از دانلود آن را نصب کنید و اجرا کنید طبق تصویر زیر:

این کدی که در این قسمت باید وارد کنید در صفحه کاربری شما است به صفحه کاربری خودتان در سایت وارد شوید و به بخش Client KEY بروید و کپی کنید و در نرم افزار پیست کنید و Next را بزنید به صفحه ای شبیه صفحه زیر وارد می شوید:

اگر تنظمات برنامه درست ست شده باشد شروع کار می کنید و درصورتیکه خیلی سخت بود یا بعد از درست حل کردن تایید نمیشه به بخش تنظیمات دو طرف بروید مثل تصویر زیر ست کنید:

با این روش کسب درآمد به ازای هر ۱۰۰۰ تا حل ۱ الی ۱.۵ دلار دریافت می کنید که بنده روزی ۲۰۰۰ تا و بیشتر حل می کنم و حداقل ۳ دلار روزانه درآمد دارم. در این روش کسب درآمد نه پولی واریز می کنید نه  سرمایه گذاری نه چیز دیگه فقط فعالیت آسانی انجام می دهید و کسب درآمد می کنید.

حداقل برداشت مبلغ ۰.۵ دلار با حساب وبمانی است و چنانچه نمی دانید چطور دلار را بفروشید می توانید به ما بفروشید و دلار خود را به حساب ما بفرستید و معادل آن را ریالی دریافت کنید.

همچنین برنامه مناسب سیستم عامل اندروید دارد که از این لینک می توانید دانلود کنید.

این روش یکی از بهترین روش هایی است که در اینترنت وجود دارد.

سوالات و مسائل مربوط به این آموزش را در قسمت نظرات بپرسید (فقط کسانی که از لینک ثبت نام سایت ما ثبت نام کرده است شامل می شود در غیر اینصورت جواب داده نمی شود).

 

 


لینک ثبت نام



تعداد برداشت : 36  —   تاريخ آخرين برداشت : 1399/07/25  —   مبلغ کل برداشتي : 132  دلار   
وضعیت سایت : جزء برترین ها  —   وضعیت کلی تمامی سایت های کسب درآمد